پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390
بازدید : 1013
نویسنده : امير محمدي
درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ
در نشست خبری انتشار آلبوم موسیقی «قلب یخی» عنوان شد كه تنها 13 درصد از مجموعه «قهوه تلخ» و 8 درصد از مجموعه «قلب یخی» به صورت مجاز فروخته شده و به ترتیب 87 و 92 درصد آن را به صورت كپی و غیرمجاز مشاهده كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، نشست خبری انتشار آلبوم موسیقی "قلب یخی " امروز ـ دهم خردادماه با حضور مازیار فلاح خواننده آلبوم و سیدامیررضا شجاعی مجری طرح و مدیر پروژه "آلبوم قلب یخی " به همراه جمعی از خبرنگاران در خانه هنرمندان برگزار شد.

بنابراین گزارش، شجاعی در این نشست گفت: متاسفانه هیچ تمهیدی برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز آثار صوتی و تصویری نمی‌شود و خلاف آنچه كه دیگران فكر می‌كنند با تولید و عرضه آثار در بخش نمایش خانگی سود بسیاری عاید تولید كنندگان می‌شود، این كار با ضررهای بسیاری همراه است.
 
مثلا فقط 8 درصد از سی‌دی‌های مجاز "قلب یخی " به فروش رفته‌اند و 82 درصد غیرمجاز و كپی بوده ضمن اینكه تاكید مهران مدیری بر عدم كپی قهوه تلخ نیز تنها 5 درصد تاثیرگذار بوده و 13 درصد از نسخه‌های اصلی آن به فروش رفته‌اند و 87 درصد آن غیر مجاز بوده است.

وی ادامه داد: فصل دوم سریال "قلب یخی " شامل 14 قسمت است كه در هفت بسته‌ دو قسمتی از اول تیرماه توزیع می‌شود. تاكنون بیشتر بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و در فاصله‌ای زمانی كه فصل دوم «قلب یخی» توزیع شود، 11 قسمت سری اول به صورت دی وی دی روانه بازار خواهد شد.

فلاح نیز گفت: آلبوم "قلب یخی " از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در تهران توزیع می‌شود و متشكل از 13 قطعه است كه 5 تای آنها متعلق به مجموعه قلب یخی است و 8 ترانه آن جدید است. این آلبوم نزدیك به 9 ماه زمان برد تا آماده شود. البته ترانه‌های قلب یخی دوباره تنظیم شده‌اند چون جنس تنظیم آهنگ برای فیلم با موسیقی متفاوت است و حس‌های مختلفی دارند


:: موضوعات مرتبط: درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ , ,
:: برچسب‌ها: درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد